Honda HR-V po liftingu 2019 - polski cennik i specyfikacja

2018-09-03 13:23

Honda HR-V przeszła modernizację i jest już dostępna w Polsce. Odświeżona wersja modelu wyróżnia się nowymi akcentami w stylizacji nadwozia, poprawionym wnętrzem i wygłuszeniem. Pod maską początkowo dostępny będzie tylko silnik benzynowy 1.5 i-VTEC o mocy 130 KM. Cena otwierająca ofertę została ustalona na 83 300 zł.

Dodające elegancji zmiany w stylizacji nadwozia objęły przód pojazdu, który otrzymał nowy, błyszczący, chromowany na ciemno panel. Zastąpił on wcześniejszą kombinację czerni i chromu nad wlotem powietrza. Przedni zderzak ma teraz głębiej umieszczone wloty, w których znajdują się okrągłe światła przeciwmgielne, a reflektory otrzymały w standardzie soczewki z przeprojektowanymi diodowymi światłami do jazdy dziennej. Chromowany na ciemno element ozdobny drzwi bagażnika nawiązuje do nowych wykończeń z przodu, a tylne światła mają teraz ciemniejsze oprawy. Bogatsze wersje wyposażenia otrzymały nowe, 17-calowe obręcze kół, wykonane z lekkiego stopu, a układ wydechowy zakończono chromowaną nasadką. Przednie reflektory i tylne lampy zespolone wykonano w całości w technice LED.

W modelu HR-V na rok 2019, Honda oferuje wybór ośmiu kolorów nadwozia, w tym nowy lakier Midnight Blue Beam Metallic. Pozostałe kolory to: Milano Red, perłowe lakiery Platinum White i Crystal Black oraz lakiery metalizowane Lunar Silver, Modern Steel, Brilliant Sporty Blue i Ruse Black.

Jeden silnik na początek

Honda HR-V z roku modelowego 2019 będzie dostępna z 1.5-litrowym wolnossącym silnikiem benzynowym i-VTEC, oferującym moc 130 KM i maksymalny moment obrotowy 155 Nm przy 4600 obr./min. Auto wyposażone w sześciobiegową przekładnię manualną przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10,7 sekundy, a wersja z przekładnią bezstopniową CVT – w 11,2 sekundy. Średnie zużycie paliwa w modeli z przekładnią CVT ma wynosić 5,3 l/100 km i generować średnią emisją CO2 wynoszącą 121 g/km. Wiosną 2019 roku, do oferty dołączy silnik wysokoprężny 1.6 i-DTEC oraz mocny 1.5-litrowy silnik VTEC TURBO.

Lepsze wyciszenie

Konstruktorzy wyciszyli wnętrze Hondy HR-V i udoskonalili komfort jazdy tym poprzez dodanie nowych warstw materiału izolacyjnego, m.in. w przegrodzie czołowej i nadkolach, a także w strukturze bagażnika oraz w panelach drzwi przednich i tylnych. W zależności od poziomu wyposażenia, auto po raz pierwszy dostępne będzie z funkcją aktywnej redukcji hałasu (ANC). Za pomocą dwóch mikrofonów umieszczonych w kabinie, monitoruje ona dźwięki o niskiej częstotliwości, a następnie precyzyjnie je eliminuje sygnałami audio "w przeciwfazie", emitowanymi przez głośniki.

HR-V pozostaje modelem bardzo funkcjonalnym, wyposażonym między innymi w opracowany przez Hondę system składania tylnej kanapy – Magic Seat®. W przeprojektowanych przednich fotelach wprowadzono zmiany w poduszce siedzenia i w oparciu, zapewniając lepsze podparcie, zwłaszcza w obszarze ramion. Standardową tapicerkę wykonano z tkaniny wyższej jakości, podczas gdy modele z najbogatszym wyposażeniem otrzymały połączenie tkaniny i skóry.

2019 Honda HR-V - polski cennik

POBIERZ - specyfikacja modelu

POBIERZ - katalog informacyjny

silnik/wersja COMFORT ELEGANCE EXECUTIVE
1.5 i-VTEC 130 KM MT6 83 300 zł 93 500 zł 103 000 zł
1.5 i-VTEC 130 KM CVT - 98 500 zł 108 000 zł

Dopłata za lakier metaliczny oraz perłowy: 2500 zł
System multimedialny Honda Connect+ z nawigacją satelitarną Garmin w wersji Comfort: 4200 zł