Dodające elegancji zmiany w stylizacji nadwozia objęły przód pojazdu, który otrzymał nowy, błyszczący, chromowany na ciemno panel. Zastąpił on wcześniejszą kombinację czerni i chromu nad wlotem powietrza. Przedni zderzak ma teraz głębiej umieszczone wloty, w których znajdują się okrągłe światła przeciwmgielne, a reflektory otrzymały w standardzie soczewki z przeprojektowanymi diodowymi światłami do jazdy dziennej. Chromowany na ciemno element ozdobny drzwi bagażnika nawiązuje do nowych wykończeń z przodu, a tylne światła mają teraz ciemniejsze oprawy. Bogatsze wersje wyposażenia otrzymały nowe, 17-calowe obręcze kół, wykonane z lekkiego stopu, a układ wydechowy zakończono chromowaną nasadką. Przednie reflektory i tylne lampy zespolone wykonano w całości w technice LED.
W modelu HR-V na rok 2019, Honda oferuje wybór ośmiu kolorów nadwozia, w tym nowy lakier Midnight Blue Beam Metallic. Pozostałe kolory to: Milano Red, perłowe lakiery Platinum White i Crystal Black oraz lakiery metalizowane Lunar Silver, Modern Steel, Brilliant Sporty Blue i Ruse Black.
Jeden silnik na początek
Honda HR-V z roku modelowego 2019 będzie dostępna z 1.5-litrowym wolnossącym silnikiem benzynowym i-VTEC, oferującym moc 130 KM i maksymalny moment obrotowy 155 Nm przy 4600 obr./min. Auto wyposażone w sześciobiegową przekładnię manualną przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10,7 sekundy, a wersja z przekładnią bezstopniową CVT – w 11,2 sekundy. Średnie zużycie paliwa w modeli z przekładnią CVT ma wynosić 5,3 l/100 km i generować średnią emisją CO2 wynoszącą 121 g/km. Wiosną 2019 roku, do oferty dołączy silnik wysokoprężny 1.6 i-DTEC oraz mocny 1.5-litrowy silnik VTEC TURBO.
Lepsze wyciszenie
Konstruktorzy wyciszyli wnętrze Hondy HR-V i udoskonalili komfort jazdy tym poprzez dodanie nowych warstw materiału izolacyjnego, m.in. w przegrodzie czołowej i nadkolach, a także w strukturze bagażnika oraz w panelach drzwi przednich i tylnych. W zależności od poziomu wyposażenia, auto po raz pierwszy dostępne będzie z funkcją aktywnej redukcji hałasu (ANC). Za pomocą dwóch mikrofonów umieszczonych w kabinie, monitoruje ona dźwięki o niskiej częstotliwości, a następnie precyzyjnie je eliminuje sygnałami audio "w przeciwfazie", emitowanymi przez głośniki.
HR-V pozostaje modelem bardzo funkcjonalnym, wyposażonym między innymi w opracowany przez Hondę system składania tylnej kanapy – Magic Seat®. W przeprojektowanych przednich fotelach wprowadzono zmiany w poduszce siedzenia i w oparciu, zapewniając lepsze podparcie, zwłaszcza w obszarze ramion. Standardową tapicerkę wykonano z tkaniny wyższej jakości, podczas gdy modele z najbogatszym wyposażeniem otrzymały połączenie tkaniny i skóry.
2019 Honda HR-V - polski cennik
POBIERZ - katalog informacyjny
silnik/wersja | COMFORT | ELEGANCE | EXECUTIVE |
1.5 i-VTEC 130 KM MT6 | 83 300 zł | 93 500 zł | 103 000 zł |
1.5 i-VTEC 130 KM CVT | - | 98 500 zł | 108 000 zł |
Dopłata za lakier metaliczny oraz perłowy: 2500 zł
System multimedialny Honda Connect+ z nawigacją satelitarną Garmin w wersji Comfort: 4200 zł