Całkiem nowa generacja Hondy HR-V może być dla Japończyków powodem do radości. Auto wygląda atrakcyjnie zarówno pod względem sylwetki nadwozia, jak i wnętrza. Zastosowane w kabinie materiały są dobrej jakości, a tylny przedział dysponuje sprytnym systemem Magic Seats, znanym z Hondy Civic. Pozwoliło na to umieszczenie zbiornika paliwa pod podłogą, który przy okazji dobrze wpłynął na położenie środka ciężkości. Nowość w HR-V to system Honda Connect z 7-calowym dotykowym ekranem ciekłokrystalicznym. Bagażnik standardowo oferuje 453 litrów pojemności.
Zobacz też: Honda Jazz nowej generacji debiutuje w specyfikacji dla Europy - GALERIA
Szykowana do sprzedaży Honda HR-V będzie oferowana z dwoma jednostkami: benzynową 1.5 i-VTEC generującą 130 KM i wysokoprężną 1.6 i-DTEC o mocy 120 KM. Za przeniesienie napędu odpowiadać może 6-biegowa przekładnia manualna, a z dieslem opcjonalnie pojawi się automat o 5 przełożeniach. Być może w przyszłości Honda zdecyduje się dołożyć 160-konnego diesla.