Nowa Honda HR-V miała swoją premierę podczas marcowego Salonu Samochodowego w Genewie. Auto cechuje się dużo bardziej opływową sylwetką. Niestety oferta silnikowa jest dość skromna, bowiem do wyboru jest tylko jeden silnik benzynowy (1.5 i-VTEC 130 KM) i jeden wysokoprężny (1.6 i-DTEC 120 KM). W porównaniu do konkurencji to nader skromna oferta.
Czytaj: TEST Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: poprawianie dobrego
Honda próbuje nadrabiać straty trzema poziomami wyposażenia i bogatym wyposażeniem standardowym. Oferta dzieli się na trzy stopnie: Comfort, Elegance i Executive. Na liście tego pierwszego zobaczymy m.in. 16-calowe felgi aluminiowe, automatyczną klimatyzację, tempomat, radio CD/MP3/USB/AUX, chromowane elementy wykończenia nadwozia czy system siedzeń Magic Seats.
Ceny Hondy HR-V rozpoczynają się na polskim rynku od 77 000 zł. Za przeniesienie napędu odpowiadać może 6-biegowa przekładnia manualna. W przypadku benzynowego silnika za dopłatą 5000 zł można zdecydować się na 6-biegową przekładnię CVT.
.
Nowa Honda HR-V - CENA w Polsce
.
Silnik | Comfort | Elegance | Executive |
1.5 i-VTEC 130 KM | 77 000 zł | 84 000 zł | 96 500 zł |
1.5 i-VTEC 130 KM CVT |
- | 89 000 zł | 101 500 zł |
1.6 i-DTEC 120 KM | 86 000 zł | 93 000 zł | 105 500 zł |