Wszechstronna Honda Jazz potrafiąca pochwalić się bagażnikiem o pojemności 354 litrów oraz praktycznym system składania siedzeń Magic-Seat przeszła lifting. Wygląd wyraźnie nawiązuje do aktualnego designu rodziny modeli marki Honda. Przedni zderzak zyskał ostre linie i odważnie zaznaczone kontury wokół wlotów powietrza. Poszerzony tylny pas podkreślono błyszczącą, czarną linią, rozciągającą się ponad trapezoidalną, dolną sekcją. Ofertę kolorów nadwozia rozbudowano o nowy metalizowany lakier Skyride Blue.
Do benzynowego silnika 1.3 i-VTEC o mocy 102 KM dołącza nowa jednostka. Pod maską będzie można teraz znaleźć także 130-konny motor benzynowy cechujący się wysoką mocą i niskim spalaniem (zgodny z restrykcyjnymi normami europejskimi Euro 6). Honda obiecuje, że średnie zużycie paliwa wynosi 5,4 l/100 km, a emisja CO2 utrzymuje się na poziomie od 124 g/km w przypadku wersji z przekładnią CVT. Układ skrzyni CVT został przekonstruowany tak, by zapewnić bardziej płynną i dynamiczną reakcję podczas przyspieszania.
Testowaliśmy: Honda Jazz 1.3 i-VTEC Elegance: pełna zalet
Nowy silnik o mocy 130 KM jest dostępny tylko z pakietem Dynamic. Zawiera on cieńszy przedni splitter znajdujący się poniżej przedniego grilla oraz trzyczęściowy dyfuzor zintegrowany z tylnym zderzakiem. Pojawia się też wykończenie czerwoną linią. Pakiet Dynamic zawiera również lampy przednie wykonane w technologii LED, lampy przeciwmgielne, spoiler klapy bagażnika, a także lakierowane na czarno obręcze z oponami 185/55 R16. Wnętrze wykończono za pomocą tapicerki z prążkowanym wzorem, a koło kierownicy i gałkę drążka zmiany biegów pokryto skórą ozdobioną szwami w kolorze pomarańczowym.
Do elementów standardowego wyposażenia nowej Hondy Jazz należą: tempomat, podgrzewane fotele, system automatycznych świateł oraz system City-Brake Active. Wyższe opcje wyposażeniowe zawierają system informacyjno-rozrywkowy Honda Connect z 7-calowym ekranem dotykowym, kamerę cofania, dostęp bezkluczykowy, a także zaawansowane systemy bezpieczeństwa, takie jak układ ostrzegania przed kolizją, układ kontroli pasa drogowego czy system rozpoznawania znaków drogowych.
Honda Jazz - pełny polski CENNIK
.
wersja/silnik | cena |
---|---|
Trend 1.3 i-VTEC MT | 63 000 zł |
Trend 1.3 i-VTEC CVT | 67 000 zł |
Comfort 1.3 i-VTEC MT | 66 200 zł |
Comfort 1.3 i-VTEC CVT | 70 200 zł |
Elegance 1.3 i-VTEC MT | 72 900 zł |
Elegance 1.3 i-VTEC CVT | 76 900 zł |
X- Road 1.3 i-VTEC MT | 78 500 zł |
X- Road 1.3 i-VTEC CVT | 82 500 zł |
Dynamic 1.5 i-VTEC MT | 72 900 zł |
Dynamic 1.5 i-VTEC CVT | 76 900 zł |