Prawie 10 lat temu poprzednia generacja sportowego samochodu z Japonii przestała istnieć. Teraz Honda wzięła sobie do serca uwagi klientów i przywróciła legendę do życia. Zastosowano jednak dużo nowoczesnych technologii, a sama Honda NSX jest teraz autem hybrydowym. W kabinie kokpit przypomina ten z poprzednika - szeroki tunel oraz boczki w drzwiach. Zainstalowano również ekran wyświetlający wszelkie potrzebne informacje.
Przeczytaj też: Nowa Honda Civic Type-R odsłonięta na pokazie przedpremierowym. Znamy moc silnika!
Przysłowiową wisienką na torcie jest układ napędowy. Tworzy go jednostka benzynowa V6 z podwójnym doładowaniem oraz trzy silniki elektryczne. Moc przenoszona jest na koła przy pomocy 9-biegowej przekładni dwusprzęgłowej. Dodatkowo kierowca ma do wyboru jeden z czterech trybów jazdy: Quiet (sam napęd elektryczny), Sport, Sport+ i Track (pełna moc). Dokładne wartości mocy nie są znane, jednak plotki sugerują około 550 KM. Sama Honda NSX stoi na 19-calowych felgach (245/35Z R19) z przodu i 20 calowych felgach (295/30Z R20) z tyłu obutych w opony Continental ContiSportContact.
Honda NSX trafi do salonów latem 2015 roku, a pierwsze egzemplarze zostaną przekazane klientom na początku 2016 roku.