Polscy kierowcy muszą poczekać na Hondę Vezel jeszcze przynajmniej rok, za to Japończycy już mają możliwość nabycia auta. Przy zakupie nowego SUV-a mieszkańcy Kraju Kwitnącej Wiśni mają do wyboru napęd na cztery koła, zarówno w wersjach z silnikiem benzynowym, jak i tych z napędem hybrydowym. Taki alternatywny układ zasilający, to nowej generacji napęd hybrydowy złożony z dwóch silników: spalinowego o pojemności 1.5 litra z bezpośrednim wtryskiem paliwa oraz elektrycznego o wysokiej mocy. Te współpracujące ze sobą jednostki generują osiągi na poziomie silnika benzynowego o pojemności 2.0-litrów.
Zobacz: Honda Civic Tourer: powrót do klasy kompaktowych kombi
Vezel ma stosunkowo atrakcyjne nadwozie, które łaczy w sobie stabilność SUV-a ze stylistyką auta typu coupe, do której nawiązują także przednie fotele oraz niebanalne wnętrze. W pojeździe zastosowano system składania siedzeń "Magic Seats", który udało się zastosować dzięki centralnemu umieszczeniu zbiornika paliwa oraz dużemu bagażnikowi o pojemności 453 litrów. Konstrukcja obejmuje wydajne materiały wygłuszające i amortyzatory, spotykane głównie w limuzynach.
Japońscy kierowcy mają zatem do dyspozycji auto dostarczające wiele przyjemności z jazdy przy jednoczesnym zachowaniu oszczędności. Vezel w wersji z napędem hybrydowym będzie pierwszym modelem Hondy wyposażonym w opracowany przez firmę napęd na cztery koła, który steruje rozdziałem momentu obrotowego pomiędzy kołami przedniej i tylnej osi. Wszystkie wersje Hondy Vezel zostały standardowo wyposażone w elektryczny hamulec postojowy czy funkcję automatycznego uruchamiania hamulca Automatic Brake Hold.
Nowy SUV pojawi się w europejskich salonach dopiero w 2015 roku.