Honda na targach motoryzacyjnych w Nowym Delhi pokazała oryginalny koncept z ogromnymi przesuwanymi drzwiami po obu stronach nadwozia. Konstrukcję pozbawiono środkowych słupków B, a we wnętrzu ulokowano trzy rzędy siedzeń.
Przeczytaj: TEST - Honda Civic IX kontra nowa Mazda 3 - porównanie japońskich hatchbacków
Prototypowy, wyżej postawiony nad ziemią wóz powstał dzięki filozofii Exciting H Design oraz idei M/M (Man Maximum, Machine Minimum). Pierwszy aspekt dotyczy tego co przedstawia sobą karoseria. Drugie określenie odnosi się do prostej zasady - maksymalizacja przestrzeni pasażerskiej przy równoczesnej minimalizacji obszaru zajmowanego przez mechanikę.
Jak to bywa z większością prototypów, studyjna Honda raczej nie ma szans na wersję produkcyjną. Prace jakie jakie udało się przy niej wykonać natomiast pozwoliły nabyć inżynierom kolejnych doświadczeń, które w przyszłości z pewnością zostaną wykorzystane przy tworzeniu nowych rodzinnych samochodów.