Odwiedzenie wystawy to wyjątkowa okazja do obejrzenia zdjęć artysty niepublikowanych dotąd w Polsce. To gratka dla każdego miłośnika sztuki nowoczesnej i fanów motoryzacji. Zarówno marka Ford, jaki i Ryszard Horowitz to dzisiejsze ikony popkultury. Samochody Forda, tak samo jak prace artysty uznanego za twórcę nowego stylu w fotografii reklamowej, występowały na łamach największych magazynów na świecie kreując lifestylowe trendy od kilkudziesięciu lat.
Przeczytaj: TEST Ford S-MAX Vignale 2.0 TDCI 180 AWD PowerShift
– Pomysł realizacji sesji, która nawiązywałaby do pamiętnej kampanii, którą zrealizowałem dla Forda w latach 80. bardzo mi się spodobał. To dla mnie sentymentalna podróż do przeszłości. Robiąc fotografie na początku lat 80. nie miałem do dyspozycji komputerów, a do realizacji śmiałych wizji niezbędne było stworzenie rekwizytów. Ciekawe efekty można też osiągnąć bawiąc się perspektywą, ale najistotniejsze było to, że udało mi się stworzyć specjalną technikę nakładania masek. Dzięki temu mogłem stworzyć zaskakujące ujęcia. Dziś, fotografowanie samochodów nie wymaga już tak wielu zabiegów, choć wciąż jest niezwykle interesujące – mówi Ryszard Horowitz o sesji wykonanej dla Ford Polska.
Wystawa Horowitz Ford Vignale jest dostępna dla zwiedzających w galerii Rabbithole art room, przy ulicy Poznańskiej 15 w Warszawie. Wystawę będzie można oglądać od 29 września do 15 października. Partnerem technologicznym tego przedsięwzięcia jest Canon.