Hyundai i20 Active, od standardowego i20 różni się nie tylko wyglądem, ale też podniesionym o 20 mm prześwitem oraz dłuższym o 10 mm i szerszym o 26 mm nadwoziem. Wszystko przez powiększone nadkola oraz przestylizowane zderzaki z przodu i z tyłu. Stylistycznej całości dopełniają jeszcze seryjne 16-calowe felgi ze stopów lekkich oraz relingi dachowe.
Nie przegap: TEST Hyundai i20 1.2 MPI vs Skoda Fabia 1.0 MPI + LPG
Pod maską i20 Active pracować część jednostek ze zwykłego i20. Wnętrze charakteryzować się ma bogatym wariantem wyposażenia seryjnego. Znajdzie się tam m.in. klimatyzacja automatyczna, przycisk uruchamiający silnik zamiast tradycyjnej stacyjki, czy zestaw multimedialny z nawigacją.
Samochód swój europejski debiut zaliczy już w połowie września podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Do sprzedaży auto ma zostać wprowadzone na początku 2016 roku.