Hyundai Motor wdraża program mający na celu wsparcie klientów, którzy mogą napotkać problemy z terminowym serwisowaniem samochodów ze względu na ograniczenia spowodowane pandemią COVID-19. W ramach Hyundai C A R E przedłużony został okres gwarancji dla wszystkich samochodów, którym gwarancja wygasnąć miała w okresie od 1 marca do 30 kwietnia 2020 roku, a także do końca maja 2020 roku. Ponad 1,21 miliona samochodów ze 175 krajów kwalifikuje się do wydłużenia gwarancji w programie Hyundai C A R E.
Testowaliśmy: Najczęściej kupowany Hyundai w Polsce nigdy dotąd nie wyglądał tak zaczepnie. Hyundai Tucson N Line - TEST, OPINIA
Wiele krajów wprowadziło środki ostrożności, w tym ograniczenia w przemieszczaniu się lub zamknięcie wybranych punktów usługowych. Program Hyundai C A R E da pewność Klientom, że ewentualne ograniczenia wprowadzone przez władze państwowe i mogące powodować brak możliwości odbycia wizyty serwisowej, nie wpłyną na możliwość skorzystania z gwarancji Hyundai.
Troska o zdrowie i bezpieczeństwo klientów i pracowników Hyundai jest najwyższym priorytetem firmy. Hyundai monitoruje rozwój pandemii COVID-19 i przestrzega zaleceń oraz środków ostrożności i bezpieczeństwa na rynkach lokalnych, w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa.
Pisaliśmy: Kia przedłuża gwarancje na auta z powodu koronawirusa
W kolejnych dniach Hyundai Motor Poland zamierza kontaktować się z Klientami, których samochody zostały objęte programem Hyundai C A R E oraz przedłużonym Assistance w Polsce oraz zamieścić informacje na temat programu stronie hyundai.pl. Klienci mogą także kontaktować się bezpośrednio z Autoryzowanymi Serwisami Dealerów Hyundai, bądź z Centrum Obsługi Klienta Hyundai Motor Poland.