Hyundai Motor Poland stał się jednym z głównych sponsorów kolarskiego wyścigu Tour de Pologne. Na podstawie 3-letniego kontraktu przedstawicielstwo przekazało 53 samochody, z których będą korzystać organizatorzy polskiego Touru. We flocie przygotowanej na Tour de Pologne znalazły się: 1 egzemplarz i30, 8 egzemplarzy i40, 24 egzemplarze Tucson, 16 egzemplarzy H350, 2 egzemplarze Santa Fe i dwie reprezentacyjne limuzyny Genesis.
Zobacz: Hyundai Tucson już w Polsce: CENA edycji Tour de Pologne
Wszystkie auta będą służyć organizatorom oraz ekipom kolarskim na całej długości 7-dniowych zmagań. Wyścig wystartuje w Warszawie, a metę usytuowano na krakowskim rynku. Hyundai zapewni bieżącą obsługę serwisową, a najszybszy kolarz otrzyma nowego Hyundaia Tucson jako nagrodę główną. Przypomnijmy, że z okazji kolarskiego klasyka, Hyundai przygotował specjalną ofertę na swojego nowego SUV-a.