Ile kosztuje Opel Insignia po liftingu? NOWY CENNIK wersji Grand Sport i Sports Tourer. 3-cylindry w podstawie

2020-09-19 15:26

Opel Insignia po liftingu jest już dostępny w Polsce. Opel rozpoczął przyjmowanie zamówień na swoje flagowe auto, które występuje jako limuzyna Grand Sport oraz kombi Sports Tourer. Ile kosztuje niemiecka nowość? Na podstawową wersję z 3-cylindrowym wysokoprężnym silnikiem 1.5 litra o mocy 122 KM, trzeba przygotować minimum 123 300 zł.

Opel wprowadza do Polski zmodernizowaną Insignię. Dostępne na naszym rynku będą wersje wyposażenia: Edition, Business Edition, Elegance, Business Elegance, GS Line, GS Line+ oraz Ultimate. Pod maską może się znaleźć 2-litrowa, turbodoładowana benzyna o mocy 170 lub 200 koni mechanicznych, łączona standardowo z 9-biegową skrzynią automatyczną. Dwulitrowe benzyny są pierwszymi jednostkami napędowymi w Oplu z funkcją odłączania cylindrów. Gdy zapotrzebowanie na moc jest mniejsze, układ sterowania rozrządem odłącza dwa cylindry, a silnik zużywa wówczas mniej paliwa.

Testowaliśmy: Opel Insignia GSi Sports Tourer 2.0 CDTi 210 KM AT8 4x4: nie traktujcie jej jak OPC!

Wśród silników wysokoprężnych dostępne są motory: 1.5 D 122 KM (3-cylindrowy) oraz 2.0 D 174 KM, które są łączone do wyboru z 6-biegową skrzynią ręczną lub 8-biegową automatyczną. Dodatkowo 174-konny diesel występuje w opcji z napędem AWD łączonym z 8-biegowym automatem.

Z czasem do oferty trafi także topowa Insignia GSi z 2‑litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym o mocy 230 KM i 9‑stopniową przekładnią automatyczną. Model ten seryjnie otrzymuje elektryczno-hydrauliczny układ wspomagania hamulców, mechatroniczne zawieszenie FlexRide oraz napęd na wszystkie koła Twinster z wektorowaniem momentu obrotowego.

GALERIA - taka jest nowa Insignia GSi 

Zmodernizowana Insignia jest wyposażona w standardzie m.in. w automatyczną klimatyzację oraz kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto system Multimedia z kolorowym ekranem dotykowym. Reflektory w technologii LED zapewniają optymalną widoczność w nocy. Systemy wspomagające kierowcę, takie jak alarm ostrzegający przed najechaniem na pojazd poprzedzający z funkcją wykrywania pieszych i systemem automatycznego hamowania awaryjnego, zwiększają bezpieczeństwo zarówno osób podróżujących Insignią, jak i innych użytkowników drogi.

Porównanie: Które rodzinne kombi wybrać? Mazda 6 Sport Kombi 2.2D 184 KM AT6 AWD vs. Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi 210 KM AT8 AWD

Nowa cyfrowa kamera cofania poprawia widoczność do tyłu. Bezpieczeństwo przy cofaniu na parkingu może zwiększyć także opcjonalny system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu. Dodatkową pomoc kierowcy zapewniają między innymi system wykrywania pieszych, asystent pasa ruchu, system monitorowania martwego pola, rozpoznawanie znaków drogowych, zaawansowany asystent parkowania i wyświetlacz projekcyjny head-up. Adaptacyjny tempomat utrzymuje odstęp od pojazdu poprzedzającego, sterując hamowaniem i przyspieszaniem. Nowe adaptacyjne reflektory pikselowe IntelliLux LED (montowane od wersji Business Elegance wzwyż) mają łącznie 168 elementów LED — po 84 na każdy reflektor.

System multimedialny poza podstawowym Multimedia, jest także dostępny w wariancie Multimedia Navi oraz Multimedia Navi Pro. Najwyższa wersja systemu oferuje liczne usługi „Nawigacji online” opartej na połączeniu z internetem, czyli rozwiązaniu dostarczającym informacji o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym. Ładowarka indukcyjna umożliwia bezprzewodowe ładowanie kompatybilnych smartfonów.

Opel Insignia Grand Sport - polski cennik

KLIKNIJ i POBIERZ - cennik 2021 i wyposażenie PDF

silnik/

wersja

Edition

Business

Edition

GS Line GS Line+ Elegance

Business

Elegance

Ultimate

2.0 Turbo

170 KM Start/Stop A9

- - 144 800 zł 163 800 zł 142 600 zł 153 700 zł 157 550 zł

2.0 Turbo

200 KM Start/Stop A9

- - 152 800 zł 171 800 zł 150 600 zł 161 700 zł 165 550 zł

1.5 Diesel

122 KM Start/Stop M6

123 300 zł 127 800 zł 131 800 zł 155 800 zł 129 600 zł 145 700 zł 149 550 zł

1.5 Diesel

122 KM Start/Stop A8

131 300 zł 135 800 zł 139 800 zł 163 800 zł 137 600 zł 153 700 zł 157 550 zł

2.0 Diesel

174 KM Start/Stop M6

- 135 400 zł 147 400 zł 166 400 zł 137 200 zł 153 300 zł 157 150 zł

2.0 Diesel

174 KM Start/Stop A8

- - 155 400 zł 174 400 zł 145 200 zł 161 300 zł 165 150 zł

2.0 Diesel

174 KM Start/Stop AWD A8

- - 168 400 zł 187 400 zł 158 200 zł 174 300 zł 178 150 zł

Opel Insignia Sports Tourer - polski cennik

KLIKNIJ i POBIERZ - cennik 2021 i wyposażenie PDF

silnik/

wersja

Edition

Business

Edition

GS Line GS Line+ Elegance

Business

Elegance

Ultimate

2.0 Turbo

170 KM Start/Stop A9

- - 148 800 zł 169 800 zł 146 600 zł 159 700 zł 163 550 zł

2.0 Turbo

200 KM Start/Stop A9

- - 156 800 zł 177 800 zł 154 600 zł 167 700 zł 171 550 zł

1.5 Diesel

122 KM Start/Stop M6

127 300 zł 131 800 zł 135 800 zł 161 800 zł 133 600 zł 151 700 zł 155 550 zł

1.5 Diesel

122 KM Start/Stop A8

135 300 zł 139 800 zł 143 800 zł 169 800 zł 141 600 zł 159 700 zł 163 550 zł

2.0 Diesel

174 KM Start/Stop M6

- 139 400 zł 151 400 zł 172 400 zł 141 200 zł 159 300 zł 163 150 zł

2.0 Diesel

174 KM Start/Stop A8

- - 159 400 zł 180 400 zł 149 200 zł 167 300 zł 171 150 zł

2.0 Diesel

174 KM Start/Stop AWD A8

- - 172 400 zł 193 400 zł 162 200 zł 180 300 zł 184 150 zł