Najnowszy Peugeot 508 drugiej generacji zaprezentowany na Salonie Samochodowym w Genewie w 2018 r. doczekał się rodzinnego wcielenia SW — Station Wagon. Francuski przedstawiciel segmentu D nieustannie cieszy się ogromnym zainteresowaniem od ponad roku. Nadwozie ostre, dynamiczne z agresywnym spojrzeniem, natomiast wnętrze eleganckie, minimalistyczne i jakby z przyszłości.
Z zewnątrz niepowtarzalnego charakteru dodaje wąski grill, równie wąskie reflektory i charakterystyczne dla nowych projektów producenta LED-owe światła do jazdy dziennej. Całe nadwozie jest posadzone nisko, przez co dynamika jest jeszcze bardziej zauważalna. Szyby zostały całkowicie pozbawione ramek, co przy szerokiej klapie bagażnika sprawia wrażenie, jakby auto ważyło tyle, co nic. Tylne światła zostały schowane za przyciemnioną, czarną listwą, ciągnącą się przez całą szerokość nadwozia. Całość zamyka agresywny, czarny dyfuzor.
Jeździliśmy już nowym Peugeotem 508. Sprawdź nasz TEST!
Wewnątrz projektanci również dali popis swoich możliwości. W środku Peugeota 508 SW znalazł się znany, choć nieco udoskonalony ze względu na większe proporcje układ deski rozdzielczej i-Cockpit z 10-calowym ekranem dotykowym.
W środku zastosowano także tę samą, ściętą na płasko z dwóch stron kierownicę z bliźniaczych modeli. Jeśli kombi, to musi pochwalić się sporym bagażnikiem. W tym przypadku przestrzeń załadunkowa wynosi 530 l, a po złożeniu siedzeń w tylnym rzędzie, dysponuje już pojemnością 1780 l.
Pewnie nikogo to nie zdziwi, ale pod maską nowego Peugeota 508 SW znajdziemy dokładnie te same pozycje, co w przypadku zaprezentowanego wcześniej sedana. Oznacza to, że w ofercie znajdują się dwie jednostki benzynowe i trzy jednostki wysokoprężne. Wachlarz mocy jest naprawdę spory (od 130 do 225 km), a znaczna większość silników współpracuje z 8-stopniową skrzynią automatyczną (EAT).
Prezencja nowego Peugeota 508 SW jest naprawdę fenomenalna. Auto z zewnątrz — jak i w środku — wygląda i przede wszystkim jest bardzo nowoczesne. Jakby nie było, nowy produkt francuskiego producenta to pstryczek w stronę samochodów klasy premium. Skoro tak, to ile kosztuje nowy Station Wagon?
Peugeot 508 SW - polski CENNIK
KLIKNIJ i POBIERZ pełne wyposażenie i cennik
Wersja | Silnik | Cena |
---|---|---|
ACTIVE | BlueHDi 130 MT6 | 129 400 zł |
BlueHDi 130 EAT8 | 137 900 zł | |
PureTech 180 EAT8 | 138 800 zł | |
BlueHDi 160 EAT8 | 145 900 zł | |
ALLURE | BlueHDi 130 MT6 | 138 400 zł |
BlueHDi 130 EAT8 | 146 900 zł | |
PureTech 180 EAT8 | 147 800 zł | |
BlueHDi 160 EAT8 | 154 900 zł | |
BlueHDI 180 EAT8 | 159 900 zł | |
GT LINE | BlueHDi 130 MT6 | 149 400 zł |
BlueHDi 130 EAT8 | 157 900 zł | |
PureTech 180 EAT8 | 158 800 zł | |
BlueHDi 160 EAT8 | 165 900 zł | |
BlueHDi 180 EAT8 | 170 800 zł | |
GT | PureTech 225 EAT8 | 184 800 zł |
BlueHDi 180 EAT8 | 187 900 zł | |
FIRST EDITION | PureTech 225 EAT8 | 212 900 zł |
BlueHDi 180 EAT8 | 216 900 zł |