Zwraca uwagę zwłaszcza wnętrze z detalami wycyzelowanymi niemal jak biżuteria. Samochód będzie dostępny w trzech wersjach wyposażenia.
Wśród elementów wyposażenia jest system aktywnej redukcji hałasu Active Noise Control, klimatyzacja Forest Air, a także specjalny system zwany ekologicznym pedałem gazu - kiedy kierowca jedzie zbyt agresywnie system wypycha pedał w górę, co jest sygnałem marnowania paliwa.
Pod maską znajdzie się silnik V6 o pojemności 3,7 l i mocy 320 KM. Prędkość maksymalna samochodu jest ograniczona do 250 km/h, a przyspieszenie to 6,2 sekundy. Spalanie benzynowej wersji wynosi 10,2 l. Kto chce jeździć oszczędniej musi poczekać - do października na turbo diesla, a do wiosny przyszłego roku na wersję hybrydową.
Polecamy również na AutoCentrum.pl: Skoda Fabia II - ciągle atrakcyjna