W 2014 roku polski odział Infiniti wprowadził na rynek model Q50. Nieduża japońska limuzyna o aerodynamicznym kształcie nadwozia, została naszpikowana różnymi nowinkami. Ciekawie wypada technologia łączności systemu informacji i rozrywki InTouch firmy Infiniti oraz w pełni personalizowany, pierwszy w świecie system bezpośredniego kierowania adaptacyjnego.
Zobacz też: Targi Motor Show Poznań 2014 - relacja zdjęciowa SuperAuto24.pl
Pod maską dotąd w ofercie był 3.5-litrowy silnik hybrydowy o mocy 364 KM wyłącznie z automatem, lub wysokoprężna 170-konna jednostka 2.2-litra (6-biegowy manual lub 7-biegowy automat). Teraz do tej palety producent dokłada turbodoładowaną benzynę o pojemności 2.0-litra. Ten czterocylindrowy silnik dysponuje mocą 208 KM i 350 Nm momentu obrotowego, a napęd na tylne koła przenosi 7-biegowa przekładnia automatyczna. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym ma wynosić 6,3 l/100 km.
Sprzedaż Infiniti Q50 z nowym silnikiem wystartuje w Europie już jesienią. Ponadto Infiniti planuje w ciągu pięciu lat znacznie rozszerzyć gamę modelową swoich samochodów i podwoić liczbę oferowanych w nich silników.