W kwietniu 2015 roku z salonów Infiniti na całym świecie wyjechało 16 700 samochodów. Dało to zwyżkę o 12 procent względem kwietnia 2014 roku. Wzrosty są również na amerykańskim rynku (+ 8%), chińskim (+ 41%), jak i europejskim, gdzie bryluje Polska (+ 96%). Również w skali europejskiej, nasz rodzimy rynek jest najbardziej efektywny w sprzedaży japońskich aut.
Przeczytaj: TEST Infiniti Q50 2.0 Turbo Premium
Wszystko dzięki szerokiej palecie modelowej. Udając się do salonu możemy wybrać między pięcioma modelami: Q50, Q60 (cabrio i coupe), Q70, QX50 i QX70. Znaczne wzrosty są spowodowane wysoką sprzedażą dwóch najnowszych aut: Q50 i większego Q70. Ten pierwszy jest najchętniej wybierany z wersji 2.0t lub z 3.5-litrową hybrydą. Czyżby niemiecka konkurencja miała się czego obawiać?