Samochód przejął po poprzedniej generacji podwozie, które było chwalone za klasyczną, wytrzymałą konstrukcję. Nie oznacza to jednak, że nic się nie zmieniło. Klienci mogą liczyć liczne udogodnienia w porównaniu do poprzednika. Modyfikacje objęły zarówno wersje osobową, jak i furgon. Szczególnie w tej drugiej odmianie poprawiono właściwości jezdne i ładowność. Również wygoda korzystania z przestrzeni ładunkowej ma być większa niż dotychczas.
Przeczytaj też: Całkiem nowe Renault Trafic: trzecia generacja vana
Iveco chwali się najpojemniejszymi furgonami na rynku (kubatura 18 i 20 m3). Właściciele firm docenią oszczędność pojazdu, która wzrosła w nowym Daily o średnio 5 proc. Dzięki wygodniejszej i lepiej wyciszonej kabinie znacząco wzrósł komfort użytkowania. Producent zapowiada poprawienie ergonomii i wydajności klimatyzacji. Dzięki poprawionemu zawieszeniu, Daily ma prowadzić się bardzo pewnie zarówno bez ładunku, jak i pod obciążeniem.
Więcej szczegółów technicznych poznamy zapewne jeszcze przez wejściem samochodu do sprzedaży. Według wstępnych zapowiedzi, dostawcze Iveco będzie można nabyć od połowy tego roku.