Rekordowe wyniki sprzedaży w Polsce i najlepsza pozycja na rynkach światowych - w 2021 roku Toyota pokazała, kto tu rządzi. Japońska marka dominuje nie tylko na drogach, ale również w sieci. W ubiegłym roku znalazła nalazła się na pierwszym miejscu podium najczęściej wyszukiwanych marek wśród użytkowników przeglądarki Google. Spośród 154 zbadanych krajów, Toyoty były najczęściej wyszukiwane w 47 z nich (31 proc.) Poza oszczędnymi modelami hybrydowymi tj. Corolla, RAV4 czy Camry, internauci byli ciekawi również terenowego Land Cruisera i Hiluxa, a także sportowej Toyoty GR Yaris, GR Supry i najnowszej GR86. Jakie marki deptały jej po piętach?
Polecany artykuł:
Najczęściej wyszukiwane marki
W 2021 roku podium zdobyła Toyota, zostawiając konkurencję daleko w tyle. Drugie miejsce należało do BMW (29 z 154 państw), zaś trzecie do Mercedesa (23 z 154 państw). Za podium uplasowało się Audi (11 z 154 państw), Kia (7 z 154 pańśtw), Hyundai (6 z 154 państw) i Tesla (5 z 154 państw).
Najpopularniejsze marki w sieci (2021)
Miejsce | Marka |
---|---|
1 | Toyota |
2 | BMW |
3 | Mercedes |
4 | Audi |
5 | Kia |
6 | Hyundai |
7 | Tesla |
8 | Renault |
9 | Ford |
10 | Honda |