Kabriolet na zimę? Takie pytanie zadaje sobie wielu kierowców marzących o samochodzie ze składanym dachem. Miękkie poszycie niestety zdecydowanie słabiej izoluje termicznie kabinę i nie sprawdza się na mrozach, a parkowanie pod chmurką przysparza jedynie problemy użytkownikowi. Nie brakuje jednak twardzieli poruszających się zimą kabrioletami, co wynika zwykle z faktu, że taki wóz jest jedynym posiadanym. Jeszcze niedawno pisaliśmy o tym, że Michał Koterski użytkujący tylnonapędowe BMW Z4 sDrive30i, zamiast zastanawiać się nad pogodowymi przeciwnościami, zaopatrzył swoje auto w nowe felgi z oponami zimowymi i dzielnie stawia czoła niepogodzie. W ostatnich tygodniach zima w Polsce mocno zaatakowała i zmusiła Miśka do zmiany nastawienia. Aktor przesiadł się do większego samochodu z dodającym pewności na drodze napędem na cztery koła! O fakcie tym poinformował na swoim Instagramie:
Testowaliśmy: Na takie BMW serii 3 liczyli fani marki. BMW serii 3 (G20)
Uhu ha ! Uhu ha ! Dla mnie zima dobra. My się zimy z BMW TEAM nie boimy bo kozacka trójką z napędem na cztery buty jeździmy. U mnie na wichurze śnieg po pachy. A wy jak dajecie radę ???
BMW serii 3 (G20)
Nowy samochód Michała Koterskiego to BMW serii 3 najnowszej generacji w niebieskim kolorze nadwozia. Pojazd to elegancki sedan z dodającym pazura pakietem stylistycznym M Sport. Wiadomo, że auto ma napęd na cztery koła xDrive współpracujący z 8-stopniową skrzynią automatyczną. Jaki silnik pracuje pod maską? To 2-litrowy diesel o mocy 190 KM. BMW serii 3 z napędem xDrive występuje w kilku wariantach. Przy silnikach benzynowych mowa o wariantach: 320i 184 KM, 330i 258 KM i M340i 374 KM, natomiast diesle łączone z takim napędem to: 320d 190 KM, 330d 286 KM oraz M340d 340 KM.
Warto wiedzieć: To auto jest POSTRACHEM piratów! Policja w Polsce TAK SZYBKIEGO radiowozu nie miała!
Ile kosztuje takie auto? Polski cennik najnowszego BMW serii 3 (G20) otwiera kwota 135 000 zł za bazową odmianę 318i (moc 156 KM, manualna skrzynia biegów, napęd na tył). Za wariant z napędem czterech kół xDrive trzeba zapłacić minimum 169 100 zł (320i xDrive o mocy 190 KM). Kwota blisko 170 tys. zł jest jedynie wyjściowa. Za wszelkie dodatki poprawiające auto wizualnie, podnoszące komfort jazdy oraz wpływające na zwiększenie bezpieczeństwa, trzeba słono dopłacić.