Wersja | SCe 115 4x2 | SC3 115 4x4 | SCe 115 4x3 LPG | TCe 125 4x2 | TCe 125 4x4 | dCi 90 4x2 | dCi 110 4x2 | dCi 110 4x4 | dCi 110 EDC 4x2 |
Access | 39 900 zł | - | - | - | - | - | - | - | - |
Essential | 46 400 zł |
52 900 zł |
49 900 zł |
- | - | 55 400 zł |
- | 65 200 zł |
- |
Comfort | 52 100 zł |
58 600 zł |
55 600 zł |
59 500 zł |
66 000 zł |
- | 64 400 zł |
70 900 zł |
70 900 zł |
Prestige | 56 900 zł |
63 400 zł |
- | 64 300 zł |
70 800 zł |
- | 68 900 zł |
75 400 zł |
75 400 zł |
Zewnętrzne elementy nowego Dustera zostały całkowicie przeprojektowane i zyskały bardziej wyraziste kształty. Samochód otrzymał nowy układ świateł, z wbudowanymi i podzielonymi na trzy segmenty światłami LED do jazdy dziennej. Całość nadaje Dusterowi wygląd bardziej przypominający SUV-a. Wnętrze także poprawiono. Oferuje teraz wyższy poziom komfortu, lepszą jakość wykonania i staranniejsze spasowanie. W kabinie pasażerskiej znajdziemy wiele przydatnych schowków o łącznej pojemności 27,2 l. Poprawiono także wyciszenie kabiny.
Nowy Duster dzięki dużemu prześwitowi (210 mm) ma całkiem obiecujące zdolności terenowe. Kąt natarcia wynosi 30° a kąt zejścia – 33° (w wersji 4x4). Również gama silnikowa to sprawdzone jednostki z gamy Renault. W ofercie znajdziemy zarówno warianty benzynowe SCe 115 (wersje 4x2 i 4x4) oraz TCe 125 (wersje 4x2 i 4x4) współpracujące ze skrzynią manualną, jak i wysokoprężne dCi 90 w wersji 4x2 i dCi 110 dla wersji 4x2 i 4x4 również współpracują ze skrzynią mechaniczną. Silnik dCi 110 (do wersji 4X2) może być dodatkowo wyposażony w automatyczną skrzynię biegów z podwójnym sprzęgłem EDC. Możliwy jest montaż fabrycznej instalacji LPG dla silnika Sce.
Zobacz test: Dacia Duster - pogromca bezdroży
Zmian jest dużo, ale jedna rzecz pozostaje stała. Mowa o cenie podstawowej. Nowy Duster w bazowej wersji kosztuje dokładnie tyle samo co jego poprzednik – 39 900 zł. Auto jest oferowane w aż 21 konfiguracjach, z pięcioma jednostkami napędowymi, czterema poziomami wyposażenia i dwoma rodzajami napędu - 4x4 i 4x2.
W najniższej wersji Access otrzymamy 6 poduszek powietrznych, komputer pokładowy, ogranicznik prędkości i elektryczne przednie szyby. Wersja wyższa Essential wzbogacona jest o radio ze złączem Bluetooth i USB, fotel kierowcy z regulacją wysokości, kierownicę z dwupłaszczyznową regulacją położenia, a także relingi dachowe. Comfort to wyposażenie Essential oraz manualna klimatyzacja, reflektory przeciwmgielne, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka oraz lepsze obszycie kierownicy i mieszka drążka zmiany biegów. Topowa odmiana Prestige zawiera wszystkie elementy wymienione wcześniej, a dodatkowo asystenta martwego pola, kamerę cofania z czujnikami parkowania, nawigację z 7-calowym ekranem dotykowym, przyciemniane tylne szyby i 17-calowe felgi aluminiowe.
Nowa Dacia Duster w bazowej wersji wyposażenia Access z najsłabszym silnikiem Sce 115 i napędem tylko na jedną oś kosztuje 39 900 zł.
Nowa Dacia Duster - polska cena
.