Statystyki mówią same za siebie. W 2017 roku w Polsce odnotowano 19 047 rejestracji Fabii, co oznacza ponad 26-procentowy wzrost. Marka kuje żelazo póki gorące i zapowiada premierę Fabii po faceliftingu podczas marcowych Targów Samochodowych w Genewie.
Odświeżona Skoda Fabia będzie nowocześniejsza pod względem wyposażenia, technologii i stylistyki. Wiadomo już, że przeprojektowany został przedni pas a reflektory wykonano w technologii LED. Po raz pierwszy Fabia otrzyma również LED-owe tylne światła. Pojawią się też innowacyjne rozwiązania technologiczne z zakresu multimediów i systemów bezpieczeństwa.
Fabia to ważny model dla czeskiej marki. Od 1999 roku na całym swiecie sprzedano ponad 4 mln egzemplarzy, a obecna trzecia generacja już przekroczyła pułap pół miliona sprzedanych aut. Marka zapowiada, że mimo nowoczesnych zmian jakie obejmie facelifting, Fabia nadal ma być konkurencyjna cenowo.