W najnowszej, dziesiątej już odsłonie Gymkhany, jak zawsze pojawiło się jedno z ulubionych aut Blocka – Fiesta WRC. To jednak nie jedyny amerykański wóz jaki zobaczymy w emocjonującej produkcji. Ken Block zasiadł także za kierownicą rallycrossowego Focusa, Escorta Cosworth a także Hoonicorna (Mustanga z 1965 roku przygotowanego przez Ford Performance i Hoonigan Racing) i Hoonitrucka (Forda F150 po gruntownych modyfikacjach prowadzonych pod okiem samego Blocka). Możliwości swoje i każdego z aut, Ken Block prezentuje w pięciu różnych lokalizacjach - od mroźnej Skandynawii, przez wąskie uliczki Meksyku, aż po słynną Route 66 w Teksasie.
Każdy kto widział choć jedną poprzednią część Gymkhany, nie będzie zawiedziony. Grupa Hoonigan jak zawsze zaprezentowała niesamowicie wysoki poziom produkcji, a wyczyny Blocka sprawią, że nie raz z wrażenia opadnie wam szczęka. Co ciekawe, pod sam koniec gościnnie pojawia się największa na świecie sława motocrossu - Travis Pastrana.