Kia Cee'd oferowana jest w trzech konfiguracjach nadwozia: jako 3-drzwiowy pro_cee'd, , 5-drzwiowy cee'd i cee'd sportswagon (kombi). GT Line oferuje przede wszystkim usportowiony wygląd nadwozia. W przednim pasie pojawi się m.in. dedykowany zderzak z kwadratowymi światłami do jazdy dziennej oraz delikatnie przestylizowane okolice grilla. Z tyłu zaaplikowano masywniejszy zderzak, sportową końcówkę układu wydechowego oraz delikatny dyfuzor. Całość stoi na 17-calowych felgach ze stopów lekkich.
Zobacz też: Auto Top 10: najlepsze nowe samochody kompaktowe – PORÓWNANIE, ceny, silniki, osiągi, spalanie
Wprowadzenie nowej linii zbiegło się w czasie z debiutem nowej jednostki pod maską Kii Cee'd. To pierwszy silnik dotknięty trendem downsizingu. Wyposażony w 3 cylindry motor benzynowy 1.0 T-GDI generuje 120 KM i 172 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dodatkowo wzmocniono diesla 1.6 CRDi – teraz oferuje 133 KM zamiast wcześniejszych 128 KM. Moment obrotowy wzrósł z 265 Nm do 285 Nm.
Kliknij też: Auto Top 10: najlepsze nowe samochody kombi w klasie kompaktów – PORÓWNANIE, ceny, silniki, osiągi, spalanie
Kia wprowadza do sprzedaży również nową skrzynię automatyczną. 6-stopniową przekładnię DCT zastąpi teraz nowa, 7-biegowa i dwusprzęgłowa. Producent chwali się, że nowa przekładnia może przenieść na koła nawet do 300 Nm momentu obrotowego przez jest dużo wytrzymalsza od poprzedniej. Również wartości takie jak przyspieszenie od 0 do 100 km/h czy zużycie paliwa mają być lepsze.
Kia Cee'd GT Line pojawi się w sprzedaży w IV kwartale 2015 roku wraz z 7-letnią gwarancją ograniczoną limitem 150 000 km.