Kia na tuningowe targi SEMA 2015 przygotowała specjalną wersję modelu Sorento. W celu zwiększenia zdolności do jazdy terenowej, amerykańska ekipa LGE-CTS odpowiedzialna za przeróbkę, zastosowała zmodernizowane zespoły podwozia, podnoszące skok zawieszenia i prześwit samochodu o dodatkowe 155 mm. Pojawiły się wydłużone wahacze oraz specjalne amortyzatory Fox Racing 2.0 zespolone ze sprężynami marki Eibach.
Zobacz też: Kia Sedona Photo Safari: idealne narzędzie fotografów
W poszerzonych nadkolach umieszczono rasowe opony terenowy Nitto Trail Grappler MT LT285/70 R17 na felgach typu BMF S.S.D. Na nadwoziu widać też nowe zderzaki z płytami osłonowymi podwozia i bocznymi pałąkami ochronnymi. W razie utknięcia na jakiejś trudnej do pokonania przeszkodzie pomocą służy wyciągarka MileMarker PE4500ES z liną syntetyczną. Do napędu auta służy o mocy 290 KM i 340 Nm.
Wnętrze Sorento PacWest Adventure dostało lakierowane elementy paneli i boczków, nową tapicerkę, czy dodatkową konsoletę przełączników obsługującą zainstalowane na dachu światła LED. Wyszywane logo Kia na zagłówkach i siedziskach foteli towarzyszy ich konturowaniu w zielonej skórze. Całości dopełnia 8-calowy wyświetlacz systemu Alpine Mobile Media obsługujący także przednią, wielofunkcyjną kamerę podglądu otoczenia.