Kia Motors Polska

i

Autor: Kia Kia Motors Polska

Kia przedłuża gwarancje na swoje samochody z powodu koronawirusa

2020-04-07 14:51

Kia Motors Corporation ogłosiła początek akcji „Kia Promise” – globalnego programu przedłużenia gwarancji samochodów. Klienci, którzy nie mogą przemieszczać się z powodu pandemii wirusa COVID-19, mogą być spokojni o przedłużenie gwarancji swojego samochodu.

To ważna informacja dla nabywców samochodów marki Kia. Ruszył program „Kia Promise” obejmujący 142 kraje na świecie i wszystkie samochody objęte gwarancją, która wygasła lub wygasa między 1 lutego a 30 kwietnia 2020 roku. Program przedłuża gwarancję wszystkich kwalifikujących się aut do 30 czerwca 2020 roku i dotyczy wszystkich krajów w Europie, w których Kia oferuje 7-letnią gwarancję lub do przebiegu 150.000 km.

Testowaliśmy: To auto łączy ze sobą kilka skrajności. Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI 204 KM DCT7 - TEST, OPINIA, WIDEO

Kia Motors szacuje, że na przedłużeniu gwarancji dzięki programowi „Kia Promise” skorzysta ponad 500.000 klientów na świecie. Program ten jest środkiem zapobiegawczym w celu przeciwdziałania skutkom pandemii wirusa COVID-19. Wielu klientów nie jest w stanie skorzystać z bezpłatnego serwisu (lub przeglądu opłaconego w ramach pakietu serwisowego, oferowanego przez markę Kia) z powodu ograniczenia w przemieszczaniu się, które obowiązuje w związku ze stanem epidemicznym.

W najbliższych dniach pracownicy Kia Motors Polska drogą telefoniczną, mailową lub listownie skontaktują się ze wszystkimi klientami, którzy objęci są programem „Kia Promise” i udzielą im dodatkowych informacjami na jego temat.