Sedona Photo Safari definiuje pojęcie pojazdu wielofunkcyjnego na zupełnie nowy sposób. Seryjny, ośmioosobowy minivan Sedona zmienił się w dwumiejscową maszynę do rejestracji obrazów. Auto to drogowe i off-roadowe dzieło tuningowego teamu LGE-CTS Motorsports. Niemal każdy podzespół i komponent standardowej Sedony został odpowiednio zmodyfikowany lub udoskonalony.
Prezentowana Sedona po tuningu roztacza nieograniczone możliwości robienia i montowania zdjęć i kręcenia wideo bez względu na porę dnia czy nocy. Na specjalnie dostosowanym bagażniku dachowym z rur stalowych zamontowane są tradycyjne aparaty cyfrowe DSLR (lustrzankowe), system kamery cyfrowej video WASPcam "action sports" wysokiej rozdzielczości oraz głowice obrotowe i wysięgniki. Nośność bagażnika pozwala pomieścić fotografa (lub asystenta produkcji) w specjalnej uprzęży mocowanej do integralnych na zewnątrz nadwozia. Skrzynia ładunkowa jest otwarta ze względu na konieczność łatwego dostępu. Przewidziano w niej pojemniki na drobne przedmioty, gniazda prądowe oraz specjalne stanowisko do zdjęć zbliżeniowych.
Zobacz też: Nowa Kia Optima GT dla Europy
Pracę w nocy umożliwiają ultra-jasne 6-calowe lampy LED Pro-Sport Gravity KC HiLite świecące na wszystkie cztery strony pojazdu i aktywowane przy pomocy panelu sterującego Daystar na tablicy rozdzielczej. Sedona Photo Safari osadzona jest na 17-calowych felgach w kolorze matowego złota z drogowo-terenowym ogumieniem 285/70 R17. W podwoziu wykorzystano samopoziomujące zawieszenie pneumatyczne.
We wnętrzu znajduje się ruchome studio montażowe z najnowocześniejszym wyposażeniem, w skład którego wchodzi m.in. 27-calowy komputer iMac z wyświetlaczem Retina 5K. Awangardowa technologia wspierana jest przez akumulator typu militarnego, zapewniający kilkugodzinne zasilanie studia bez potrzeby uruchamiania silnika. Ładowanie akumulatora odbywa się samoczynnie z chwilą ruszenia z miejsca.
Wyposażenie wnętrza uzupełnia wykonane ręcznie z drewna orzechowego biurko komputerowe, ruchoma tacka na klawiaturę oraz liczne schowki i skrytki wg projektu stolarni artystycznej Highline Cabinets. Specjalistyczny fotel typu wyścigowego Bear Torque z wielopunktową uprzężą na platformie Extendobed można wysunąć przez boczne drzwi tylne na odległość 900 mm. Łączność między kierowcą a fotografem zapewniają wstrząsoodporne słuchawki bezprzewodowe RW Communications.