Podrasowany wygląd i wyższy poziom doznań. Kia Stinger GTS wyposażona została w nowy system napędu na cztery koła D-AWD. Układ ten działa tak, aby jednocześnie zapewnić Stingerowi GTS maksymalną trakcję i ułatwić kierowcy jazdę poślizgiem, jak w wypadku tylnonapędowego Stingera. Pod maską pracuje benzynowy 3.3-litrowy silniki V6 twin turbo o mocy 365 KM, który współpracuje z 8-stopniową przekładnią automatyczną.
Zobacz też: Nieoznakowana Kia Stinger już na drogach!
Seryjne wyposażenie wersji GTS obejmuje tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, który został zaprojektowany tak, aby zwiększyć trakcję i równomiernie rozdzielić moment obrotowy między tylne koła, gdy nastąpi poślizg jednego z nich. Montowany jest także system wyboru trybu jazdy z programami, które mają wpływ na zmianę podziału momentu obrotowego między koła przedniej i tylnej osi. Tryb „komfort” – 60% momentu obrotowego trafia do kół tylnej osi. Tryb „sport” – 80% momentu obrotowego jest dostarczane do tylnych kół. Tryb „drift” – do 100% momentu obrotowego może zostać skierowane do kół tylnej osi (w tym trybie skrzynia biegów automatycznie nie zmienia przełożeń na wyższe po osiągnięciu przez silnik maksymalnych obrotów).
Z zewnątrz Stinger GTS wyróżnia się pomarańczowym kolorem nadwozia zarezerwowanym wyłącznie dla tej wersji oraz licznymi elementami wykonanymi z włókna węglowego, między innymi osłoną chłodnicy w kształcie tygrysiego nosa i obudowami lusterek. Na pokrywie bagażnika znajdują się logo GTS i centralnie umieszczony napis Stinger. Kierownica i centralny podłokietnik są pokryte Alcantarą, podsufitkę wykonano z zamszu.
Sprawdź również: Tak wygląda policyjna Kia Stinger GT
Produkcja 800 egzemplarzy Stingera w limitowanej serii GTS ruszy wiosną. Wszystkie egzemplarze trafią prawdopodobnie na rynek amerykański.
Kia Stinger w Polsce
Od chwili wprowadzenia Kii Stinger do sprzedaży tylko w Polsce na ten model przyjęto ponad 1000 zamówień. Połowa sprzedaży tego auta przypada na wersję 245-konną wyposażoną w silnik 2.0 T-GDI i napęd na tylne koła (takie nieoznakowane Stingery ma polska policja). Odmiana Stingera z najmocniejszą, 366-konną wersją GT wyposażoną w silnik 3.3 V6 twin-turbo i w napęd na cztery koła stanowi w Polsce 47% sprzedaży, natomiast 3% klientów zdecydowało się na zakup samochodu napędzanego silnikiem wysokoprężnym 2.2 CRDi o mocy 200 KM. Do najczęściej wybieranych kolorów nadwozia należą czerwony (30%), biały perłowy (22%), ciemny szary (14%), niebieski (13%) i czarny (7%).