Regera to bezwzględna czołówka wśród hipersportowych aut, których nie ma zbyt wiele. Zaawansowany napęd hybrydowy typu plug-in osiąga kolosalną moc. Podstawą jest benzynowe V8 o pojemności 5.0 litra z turbodoładowaniem. Do tego dochodzą trzy silniki elektryczne, z czego dwa zastosowano przy kołach tylnych, a trzeci przy wale korbowym. Silniki elektryczne generują około 700 KM co w zestawieniu z motorem spalinowym daje aż 1500 KM! Akumulator magazynujący energię jest 620-voltowy i mieści 9,27 kWh.
Zobacz też: Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse La Finale: ostatni egzemplarz z numerem 450
Auto w konstrukcji przeniesienia napędu na koła nie posiada tradycyjnej skrzyni, ani typowego automatu, a mechanizm o nazwie Koenigsegg Direct Drive. W sumie masa własna Regery wynosi 1420 kg. Koenigsegg podaje, że hiperwóz potrzebuje na przyspieszenie od 0 do 100 km/h czas 2,6 s. Na rozpędzenie się do 400 km/h potrzeba zaledwie 20 sekund. Na takie osiągi pozwala m.in. aktywna aerodynamika, z potężnym tylnym skrzydłem regulowanym elektronicznie.
Wiadomo już, że Koenigsegg Regera zostanie zbudowany liczbie 80 sztuk. Z danych wynika, że będzie to najmocniejsze oraz najszybsze auto produkcyjne świata.