W okresie styczeń-lipiec 2013 roku na samochody Porsche zdecydowało się około 95 tys. klientów, co sprawia że wynik jest o 17% lepszy od tego, jaki udało się zanotować w podobnym przedziale czasowym w roku 2012. W samym tylko lipcu w nowe ręce trafiło 13 700 pojazdów, z czego 2 285 z nich to odmiany bez dachu - Boxster oraz 911 Carrera Cabrio. Najpopularniejszym lipcowym Porsche został model Cayenne, który znalazł 7 086 nabywców.
>>> Mercedes notuje rekordy sprzedaży <<<
"Dzięki wynikom, jakie osiągnęliśmy w pierwszym półroczu, mamy doskonały start w drugą połowę roku. Co więcej, zamierzamy kontynuować ofensywę naszych produktów. Klienci i fani Porsche na pewno będą zadowoleni z premier, jakie dla nich przygotowaliśmy na koniec tego roku" - stwierdził członek zarządu niemieckiej firmy, Bernhard Maier.