Marka Polestar już niedługo będzie odpowiadać nie tylko za emocje w pojazdach Volvo, ale także oferować samochody z własnym logo. Pierwszym modelem zostanie wpisujący się w klasę GT sportowy Polestar 1. Zdaniem Thomasa Ingenlatha, CEO Polestar, priorytetem firmy jest to, aby Polestar 1 budził niepowtarzalne odczucia w czasie jazdy i samego użytkowania.
W najnowszych testach producent skupił się na responsywności układu kierowniczego, kalibracji wektorowania napędu, a także ocenie po dostrojeniu podwozia i resorowania, jak w prototypach z 2018 roku.
Za każdym razem, kiedy prowadzisz Polestar 1, musisz natychmiast czuć, że to ty tu rządzisz, że samochód jest gotów wykonać twoje polecenia, niezależnie od tego, czego by one dotyczyły. To jest auto klasy GT, które musi być łatwe w prowadzeniu i komfortowe w codziennym użytkowaniu, mające płynnie i cicho działający hybrydowy zespół napędowy – ale zdolny również do oddania w czasie rzeczywistym do dyspozycji monstrualne 600 KM i 1000 Nm, kiedy tylko kierowca sobie tego zażyczy.
- mówi główny kierowca testowy Polestara o odczuciach z jazdy, Joakim Rydholm.
Następny etap fazy prototypowej ruszy na początku 2019 roku i obejmie pierwsze samochody wyprodukowane w Polestar Production Centre w Chengdu, Chiny. Wygląda na to, że będzie to ostatnia seria prototypowa przed skonstruowaniem samochodów przedprodukcyjnych już według finalnych specyfikacji i standardów jakościowych.