Hybrydowy hatchback jest dla japońskiej marki bardzo ważnym modelem na rynku europejskim. Auto debiutowało jesienią 2010 roku i do dziś jest chętnie wybieranym pojazdem w segmencie kompaktów klasy premium. Lexus idąc z duchem czasu dostosował stylistykę tego modelu do aktualnej palety.
Zmiany objęły przede wszystkim przednią partię nadwozia. Dzięki nowej atrapie chłodnicy, agresywniejszemu zderzakowi oraz zmienionym lampom nadwozie zyskało bardziej bojowy charakter. Odświeżony model został również wyposażony w nowy zderzak tylni, przeprojektowane lampy oraz nowe wzory obręczy kół. Inaczej przedstawia się także wersja z pakietem stylizacyjnym F-Sport.
Przeczytaj: TEST Lexus GS 450h: łącząc klasykę z postępem
W nowej wersji wprowadzono ewolucyjne zmiany w kabinie i wzbogacono wyposażenie o nowe elementy. Pod maską natomiast można się spodziewać tego samego ekonomicznego układu napędowego. Do napędzania najmniejszego samochodu Lexusa służy układ hybrydowy złożony z benzynowej jednostki o pojemności 1.8-litra oraz z silnika elektrycznego.
Szczegółowe informacje na temat odmłodzonego Lexusa CT200h zostaną opublikowane w połowie września.