"Push to Pass" to plan strategiczny, który otwiera nowy etap w historii Grupy. Nie tylko wytycza strategiczne kierunki działania i precyzyjnie określa cele, ale również stanowi pierwszy krok w kierunku wizji firmy opartej na dwóch ambitnych zamierzeniach. Pierwszym jest ugruntowanie pozycji światowego producenta samochodów wyróżniającego się wysoką wydajnością. Drugim jest dostarczanie rozwiązań w zakresie mobilności i budowanie relacji lojalnościowych ze swoimi klientami.
Zobacz również: Awangardowe nowości DS Automobiles - WIDEO
Nazwa PSA Peugeot Citroen była używana od 1991 roku. Nowa nazwa, jaką jest PSA Groupe, ma symbolizować dynamikę trzech marek, które wchodzą w jej skład - Peugeot, Citroena i DS Automobiles - oraz innych, przyszłych i obecnych sektorów działalności Grupy.
Nowy logotyp został w całości zaprojektowany przez projektantów Peugeot Design Lab, studia projektowego PEUGEOT realizującego strategię Global Brand Design, które udostępnia swoje doświadczenie wywodzące się z branży samochodowej markom spoza sektora.