Preferencje klientów najmniejszego segmentu mini wyraźnie się zmieniły. Zdominowana dotąd przez Fiata Pandę od 2003 roku klasa A, w momencie pojawienia się na rynku Skody Citigo zadrżała. Napakowane niemiecką technologią autko z Czech, dzielące swoją konstrukcję z VW up! i Seatem Mi szybko przekonało do siebie klientów.
>>> Nowy Fiat Panda 1.3 MultiJet II - TEST SuperAuto24.pl <<<
Najnowsze wyniki dotyczące rejestracji pojazdów w styczniu 2013 roku pokazują, że nowy Fiat Panda nie trafił w gusta potencjalnych nabywców, tak jak tego oczekiwano. Wytłumaczeniem na to może być przede wszystkim cena, ponieważ Citigo w bazowej odmianie kosztuje 28 990 zł, a za Pandę trzeba zapłacić 31 990 zł.
>>> Skoda Citigo 1.0 MPI - TEST SuperAuto 24.pl <<<
TOP10 modeli segmentu mini według danych rejestracyjnych za styczeń 2013
1. Skoda Citigo - 424 szt,
2. Fiat Panda - 332 szt. (z czego 179 szt. odmiany Classic),
3. Volkswagen UP! - 164 szt,
4. Kia Picanto - 140 szt,
5. Chevrolet Spark - 131 szt,
6. Hyundai i10 - 124 szt,
7. Toyota Aygo - 67 szt,
8. Fiat 500 - 49 szt,
9. Suzuki Alto - 25 szt,
10. Suzuki Splash - 22 szt.