Cały proces zakończył się w nocy z 30 listopada na 1 grudnia br. Funkcjonują już węzły Siestrzeń i Młochów, a na węźle Nadarzyn uruchomiona została relacja w kierunku Wólki Kosowskiej (w prawo na kierunku z Wrocławia). Kierowcy mają do dyspozycji obie jezdnie wchodzące w skład odcinka Przeszkoda – Paszków (11,6 km) oraz fragment kolejnego odcinka, Radziejowice – Przeszkoda, realizowanego przez drugiego wykonawcę (ok. 1,5 km).
Na pozostałej części (8,4 km) kierowcy korzystają póki co z jednej jezdni, a na drugiej trwają prace związane z układaniem nawierzchni betonowej. Jeżeli warunki atmosferyczne będą sprzyjające (temperatury dodatnie) to jeszcze w tym roku także ten odcinek zostanie oddany do ruchu.
To jeszcze nie koniec
Wykonawcy, zgodnie z zawartymi kontraktami będą realizować roboty poza trasą główną, m.in. układać nawierzchnię chodników i ścieżek rowerowych, budować drogi lokalne i docelowe zjazdy do nieruchomości oraz prowadzić prace przy nasadzeniach zieleni.
Planowany termin zakończenia wszystkich prac na odcinku Radziejowice – Przeszkoda (długość 9,9 km) to lipiec przyszłego roku. Wykonawcą jest Strabag Infrastruktura Południe, a wartość kontraktu to 306,9 mln zł. Odcinek Przeszkoda – Paszków (11,6 km) realizuje firma Intercor, wartość kontraktu to 436,65 mln zł.