Hilux, który przez lata zapracował sobie na opinię wozu "nie do zdarcia", dostosowuje się do dzisiejszych realiów. Toyota wprowadziła do tego modelu szereg ulepszeń i nowy, mocniejszy silnik diesla. Pod maską zawitała jednostka 2.8 o mocy 204 KM, która generuje aż 500 Nm momentu obrotowego. To jednak nie jedyne zmiany w nowym Hiluxie.
Sprawdź: Toyota Hilux 2.8 D-4D w Polsce. NOWY CENNIK pick-upa po zmianach
Toyota twierdzi, że Hilux w nowej, topowej wersji Invincible jest bardziej przyjazny użytkownikom, którzy zamierzają z niego korzystać nie tylko w pracy, ale i dla przyjemności. Ma się to przejawiać lepszym prowadzeniem zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Toyota chwali się, że 6-biegowy automat został udoskonalony i teraz ma tzw. lockup na 4, 5 i 6 biegu. Bardziej zaskakujący jest jednak fakt, że wcześniej go nie miała.
Mimo zmian technicznych, Hilux ma być niezmiennie dzielnym pickupem, ale nie zabraknie również udogodnień z zakresu komfortu. Nowy system multimedialny obsługuje Apple CarPlay i Android Auto. Lista wyposażenia dodatkowego ma być z kolei dłuższa.
Czym różni się Hilux Invincible od innych odmian?
Skoro Toyota chwali się nową, topową odmianą, to czym różni się ona od innych wariantów w cenniku? Hilux Invincible, wyceniony na 224 106 zł brutto ma w standardzie kompletne wyposażenie, a pod względem stylistyki został delikatnie zmodyfikowany. Tylko dla tej wersji przewidziano nieco zmieniony przedni grill, zintegrowany ze zderzakiem oraz przednią osłoną podwozia. W rogach zderzaka zamontowano z kolei światła przeciwmgielne, umieszczone w obudowie o specjalnym wzorze. Ponadto, znajdziemy tu inne klamki, obudowy lusterek, nakładki na błotniki, felgi i emblematy na klapie bagażnika. Delikatne zmiany objęły również wnętrze, a także detale takie, jak obudowa kluczyka.
Hiluxa po zmianach można już zamawiać. O cenach pisaliśmy w tym tekście. Podstawowa wersja z napędem na tylną oś i z silnikiem 2.4 D-4D o mocy 150 KM kosztuje 115 620 zł brutto.