Toyota Motor Poland uruchamia dodatkową innowacyjną usługę – internetowy salon. Teraz będzie można kupić nową Toyotę lub Lexusa także bez wychodzenia z domu. Nowa forma sprzedaży nie wymaga bezpośredniego kontaktu między klientem a doradcą w salonie i minimalizuje ryzyko zarażenia koronawirusem.
Dzięki internetowemu salonowi będzie można kupić samochód bez wychodzenia z domu. Wystarczy „kliknąć” odpowiedni przycisk na stronie dealera oraz na toyota.pl lub lexus-polska.pl, by połączyć się ze sprzedawcą i odbyć rozmowę w formie wideokonferencji. Do połączenia wystarczą zwykły komputer z kamerą, smartfon lub tablet połączone z internetem.
Przeczytaj również: Uniwersalne pudełko na kołach. Toyota Proace City Verso - TEST, OPINIA, WIDEO
Na życzenie Klienta przedstawiciel salonu umawia termin wirtualnego spotkania. W jego trakcie doradca stworzy ofertę wspólnie z klientem, wybierając m.in. kolor nadwozia oraz wnętrza, wersję wyposażenia, wzór felg, akcesoria dodatkowe czy też ofertę finansowania. Wszystko dzięki funkcjom wideoprezentacji pojazdów dostępnych w salonie oraz udostępniania dokumentów przygotowanych przez sprzedawcę. Gotowa umowa kupna-sprzedaży zostanie przesłana klientowi kurierem, a auto może być dostarczone pod wskazany przez klienta adres. Wszystko to bez konieczności wychodzenia z domu.
Toyota Motor Poland rozpoczęła prace nad tym nowatorskim systemem internetowego salonu już w październiku 2019 roku. Od kilku miesięcy program jest testowany w ramach pilotażu przez trzy salony sieci dealerskiej Toyoty. Celem było otworzenie dodatkowego kanału sprzedaży dla dilerów obu marek w Polsce. W obliczu pandemii koronawirusa Toyota Motor Poland zdecydowała się zakończyć program testowy do połowy bieżącego miesiąca, by jak najszybciej udostępnić opcję internetowego salonu wszystkim Klientom.
Testowaliśmy: Czy nowa Toyota GR Supra zasługuje na legendarną nazwę? Sprawdziłem wersję A90 Edition - TEST, WIDEO
W obliczu zagrożenia epidemiologicznego, mając na uwadze zdrowie i komfort życia naszych Klientów oraz pracowników sieci dilerskich, bezzwłocznie uruchomiliśmy internetowe salony u wszystkich dilerów Toyoty oraz Lexusa w Polsce. Naszym celem było stworzenie maksymalnie prostej formy kupna nowego auta dla Klientów, którzy dziś nie chcą wychodzić z domu i odwiedzać salonów sprzedaży. Osobiście uważam, że tak innowacyjna usługa będzie dalej wykorzystywana jako dodatkowy kanał sprzedaży także po okresie pandemii wirusowej
- mówi dr Jacek Pawlak, prezes Toyota Motor Poland.
Usługa „Internetowy salon” uzupełnia obecne formy sprzedaży polskich dilerów Toyoty oraz Lexusa, którzy nadal będą prowadzić tradycyjną działalność salonów oraz serwisów w przedziałach godzinowych odpowiadających obecnym zasobom kadrowym stacji dilerskich.