Pracownicy Lamborghini Centro Stile postanowili uczcić współpracę z firmą Pirelli, tworząc specjalną odmianą superwozu. Aventador jednak wcale nie nabrał bardziej ostrego charakteru, bo poza kilkoma detalami w malowaniu nadwozia i zaznaczonymi napisami na oponach, nie dostał żadnych modyfikacji mechanicznych.
Zobacz też: Novitec Lamborghini Aventador Roadster: typowy tuning po włosku
Wizualnie auto jest trójkolorowe. Wloty powietrza, dach i felgi polakierowano na czarno, na dachu pojawiają się czerwone lamówki, a ranty opon ozdobione czerwonym paskiem i nazwą producenta. Kolor nadwozia można spersonalizować i wybrać jeden z kilkunastu odcieni. Chętni mogą zarówno nabyć model coupe jak i roadstera.
Lamborghini Aventador w serii ma zamontowany centralnie 6.5-litrowy wolnossący silnik V12 generujący 700 KM, połączony z 7-biegową skrzynią automatyczną. Zespół ten pozwala na osiągniecie 100 km/h ze startu zatrzymanego w 3 sekundy i pojechać aż 350 km/h.