Załoga z RevoZport wzmocniła wolnossący silnik benzynowy V10 5.2 l z 610 do 700 KM. Udało się to osiągnąć dzięki zmianom w komputerze silnika, poprawieniu układu dolotowego oraz zastosowaniu układu wydechowego rodem z Formuły 1, wykonanego ze stopu Inconel. Poczynione modyfikacje z pewnością pozytywnie wpłynęły na osiągi pojazdu, jednak bardziej szczegółowe dane techniczne nie zostały podane.
Sprawdź: Lamborghini Huracan Spyder zaklina pogodę w reklamie
RevoZport nie zajęło się tylko mechaniczną stroną. Nadwozie zostało odchudzone o równe 100 kg, a to za sprawą szerszego zastosowania włókna węglowego. Z tego materiału wykonano m.in. maskę, drzwi, błotniki, przedni splitter oraz tylny spojler. Tylny dyfuzor również został wykonany z karbonu, a dodatkowo umieszczono w nim specjalne klapki, które za naciśnięciem przycisku w kabinie pasażerskiej, mogą być obniżone, by zwiększyć siłę docisku do asfaltu.
Opisany zestaw modyfikacji od RevoZport jest również dostępny dla modelu Lamborghini Huracan Spyder.