Włoska marka należąca do koncernu VAG, ma powody do dumy. O popularności Urusa i znakomitych wynikach jego sprzedaży słyszymy niemal od momentu jego debiutu, a wyniki za 2019 rok potwierdzają tylko, że wprowadzenie do oferty tego typu auta było strzałem w dziesiątkę. Zeszły rok zakończył się sprzedażą 8205 samochodów.
Sprawdź także: Lamborghini Urus czy Tesla Model X? Pojedynek piekielnie szybkich SUV-ów - WIDEO
Super-SUV znalazł w 2019 roku 4926 nabywców, co stanowił 61% całkowitej sprzedaży. Oprócz Urusa sprzedano 2,139 Huracanów i 1104 Aventadorów. Największym rynkiem niezmiennie są Stany Zjednoczone. Oprócz USA, znakomite wyniki odnotowano w Chinach, Hongkongu i Makao. Przy takich wynikach, sprzedaż we Włoszech nie imponuje, bo wyniosła ona 370 sztuk.
Szef marki, Stefano Domenicali podsumował ubiegły rok jako "najbardziej udany" w historii marki. Trudno się dziwić - na żyłę złota w postaci Urusa trzeba było trochę zaczekać, ale gdy już się pojawił, pozamiatał konkurencję.