Z zewnątrz odświeżoną Deltę będzie dosyć trudno odróżnić od wersji sprzedawanej obecnie. Projektanci zdecydowali się jedynie na zamontowanie nieco zmienionych zderzaków, bocznych progów o nowym kształcie oraz podwójną końcówkę układu wydechowego. W kabinie pasażerskiej modyfikacje również nie rzucają się w oczy. Zagościły tam elementy w kolorze matowej lub połyskującej czerni, a tapicerki wzbogaciły się o czarną lub beżową skórę. Do wyboru będzie jedna z czterech wersji wyposażeniowych (Steel, Silver, Gold oraz edycja specjalna "S by MOMODESIGN"). Paleta lakierów zawiera 19 odcieni, a koła aluminiowe mogą mieć rozmiar 16-, 17- lub 18-cali.
Zobacz też: Lancia Thema 3.6 V6 - TEST - amerykańsko-włoskiej limuzyny od SuperAuto24.pl
Pod maską odświeżonej Delty będzie mógł pracować wysokoprężny motor 1.6 l MultiJet w dwóch wariantach mocowych (105 KM lub 120 KM) oraz turbodoładowany silnik benzynowy 1.4 Turbo-Jet (120 KM) wyposażony seryjnie w układ LPG. Odmiana napędzana propan-butanem osiąga "setkę" w 9.8 sekundy, a prędkość maksymalna to 195 km/h.
Lancia Delta po faceliftingu pojawi się w salonach już w styczniu 2014 roku. Na rynku niemieckim jej ceny zaczynają się od 22 950 euro, co po przeliczeniu na naszą walutę daje około 95 000 zł