Odmiana mająca zachęcić do zakupu głównie mężczyzn, otrzymała elementy nadwozia wykończone wyrafinowaną matową czernią, sportowy tylny zderzak z chromowanymi wstawkami, dającymi efekt podwójnego układu wydechowego oraz specjalny napis MOMODESIGN na słupkach B. Oryginalny, męski wygląd został uzyskany też za pomocą dwutonowych kompozycji kolorystycznych i indywidualizacji pojazdu. Pod maską może znaleźć się silnik 1.2 69 KM z systemem Start&Stop lub 0.9 TwinAir 85 KM także wyposażony w system Start&Stop. Wysokoprężny silnik 1.3 JTD 95 KM nie jest dostępny w odmianie MOMO.
Przeczytaj też: Lancia Thema 3.6 V6 - TEST amerykańsko-włoskiej limuzyny
Również we wnętrzu można znaleźć coś innego, jak w konwencjonalnych Ypsilonach. Kabinę utrzymano w ciemnej tonacji auta sportowego. Deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykonano w kolorze czarnym. Fotele pokrywa tkanina techno-żeglarska "Sail" z kontrastowymi, szarymi przeszyciami, a na oparciach wyszyto logo MOMODESIGN. Elegancji nadaje polerowane wykończenie deski rozdzielczej, zaś żółte tarcze wskaźników podkreślają sportowy charakter.
Bogate wyposażenie standardowe, obejmujące m.in. system Blue&Me sterowany przyciskami umieszczonymi na kierownicy, klimatyzację manualną, zdalne sterowanie zamka centralnego, regulowaną w pionie kolumnę kierownicy, elektrycznie sterowane szyby drzwi przednich, elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne, kanapę dzieloną 50/50, radioodtwarzacz CD/MP3, ABS z EBD, 4 poduszki powietrzne, czy zaczepy mocowania fotelików dziecięcych Isofix.