Peugeot ostrzy sobie kły na segment premium. Połączenie koncernów PSA i FCA dało początek zmianom, które obejmą większość marek z portfolio koncernu Stellantis. W przypadku Peugeota mówimy o zmianie całej identyfikacji wizualnej i nowym logo. Przypomina Wam coś?
Sprawdź: Nie tylko świecące kły. Peugeot 3008 i 5008 po liftingu to więcej zmian - TEST, OPINIA, CENNIK
Ci, którzy pamiętają Peugeoty z lat 60. mogą kojarzyć, że emblemat był wówczas niemal taki sam, jak nowy. Zaprezentowane pod koniec lutego 2021 logo to design w stylu retro, który ma budzić skojarzenia z bogatym dziedzictwem marki i zbliżać auta francuskiego producenta do segmentu premium.
Nowe logo, nowa jakość
Na samym logo się nie skończy. Na nowo ma zostać zaaranżowana przestrzeń u dealerów, a jakość serwisu i obsługi ma się poprawić. Peugeot ma wymagać od swoich dealerów nieco więcej, a poprawić ma się również strona internetowa marki i zakres usług dostępnych przez sieć.
Pierwszym modelem, na którym pojawi się stare-nowe logo będzie nadchodzący Peugeot 308. Następca obecnej generacji jest długo wyczekiwanym modelem, który ma wprowadzić nową jakość w segmencie kompaktów. Przekonamy się, jak wyjdzie w praktyce.