Lexus RX L z trzema rzędami foteli był od dawna wypatrywanym modelem przez klientów. SUV został wydłużony o 110 mm i teraz umożliwia podróżowanie nawet siedmiu osobom. Lexus koncentrując się na drobnych, ale kluczowych szczegółach, stworzył auto znacznie pojemniejsze, bez uszczerbku dla komfortu i funkcjonalności.
Wewnątrz RX L znajdziemy dwa dodatkowe fotele, wiele miejsca wokół kolan i głów pasażerów oraz dużo przestrzeni bagażowej. Dostęp do trzeciego rzędu zapewnia możliwość odsuwania foteli drugiego rzędu. Mimo wydłużenia pojazdu, RX L zachował rozpoznawalną tożsamość modelu RX. Zmieniono nieco kąt nachylenia tylnej szyby oraz wydłużono słupek C, co pozwoliło na wygospodarowanie większej ilości miejsca dla trzeciego rzędu siedzeń w postaci dzielonej w stosunku 60/40. Wystarczy nacisnąć przycisk, by złożyć jedno lub oba tylne siedzenia.
Zobacz: Lexus NX 300h po liftingu - TEST WIDEO
Polska oferta Lexusa zawiera model występujący w jednej wersji silnikowej oraz dwóch propozycjach wyposażenia. Lexus RX 450h L napędzany jest przez hybrydową jednostkę o łącznej mocy 313 KM. Benzynowy silnik spalinowy V6 o pojemności 3.5 litra połączono z silnikiem elektrycznym. Auto w standardzie dysponuje napędem na obie osie E-Four, co oznacza dodatkowy silnik elektryczny zainstalowany przy tylnej osi. Zamiast przekładni i wału napędowego, rozwiązanie to wykorzystuje do napędu tylnych kół energię elektryczną magazynowaną w akumulatorach. Tryb EV umożliwiający jazdę wyłącznie na napędzie elektrycznym pozwala poruszać się w ciszy przy niewielkich prędkościach.
Lexus RX L występuje w wersji wyposażenia Elegance oraz Prestige. W standardzie oferta zawiera m.in. zaawansowane systemy bezpieczeństwa Lexus Safety System+, a liczne dostępne opcje pozwalają skonfigurować samochód dopasowany do indywidualnych potrzeb.
Lexus RX 450h L - polski CENNIK
.
wersja | cena |
Elegance | 366 900 zł |
Prestige | 440 900 zł |