Jak podaje serwis amerykańskiej giełdy NASDAQ, rok 2015 Lexus zakończył na trzeciej pozycji amerykańskiego rynku samochodów luksusowych (za Mercedesem i BMW). Firma sprzedała wówczas nieco ponad 344 tys. aut, osiągając wzrost 10,7% rok do roku, podczas gdy BMW miało sprzedaż 346 tys. aut zwiększając sprzedaż o 1,9%.
Przeczytaj też: TEST Lexus GS F 5.0 V8: wymierający gatunek
Z danych sprzedażowych z 2016 roku wynika, że japońskie auta znajdują chętniej na siebie klientów, niż w 2015 roku, a liczba sprzedanych egzemplarzy już przewyższa wyniki BMW. To sprawiło, że Lexus awansował w USA na drugie miejsce w kategorii pojazdów klasy premium. Udało się to głównie dzięki zwiększeniu sprzedaży w segmencie SUV o 6,5%. M.in. w stosunku do roku 2015 o 8% wzrosła sprzedaż modelu RX, a wzrost sprzedaży mniejszego NX wyniósł niemal 20%.