Fiat zajmuje pierwsze miejsce także wśród samochodów kupionych jako fabrycznie nowe (25 proc.). Z kolei Volkswagen i Opel to dwie najpopularniejsze marki wśród samochodów kupionych z drugiej ręki (po 16 proc). Fiat cieszy się największą popularnością w regionie południowym (województwa śląskie oraz małopolskie), w którym użytkowanie tej marki deklaruje prawie jedna trzecia respondentów (32 proc.). Dla porównania: na zakup volkswagena oraz opla w tym regionie zdecydował się zaledwie jeden na dziewięciu badanych (po 11 proc.). Odwrotną sytuację możemy zaobserwować w regionie północno-zachodnim (województwa zachodniopomorskie, wielkopolskie i lubuskie), gdzie volkswagena wybrał co piąty respondent (20 proc.), zaś fiata co dwunasty (8 proc.).
Prawie połowa badanych polskich kierowców (48 proc.) najczęściej jeździ autami z silnikami o pojemności od 1501 ccm do 2000 ccm. Jedna trzecia respondentów wybiera motory od 1001 do 1500 ccm (33 proc.), zaś na silniki do 1000 ccm decyduje się 12 proc. badanych. Auta z silnikami powyżej 2000 ccm wybiera zaledwie 5 proc. Polaków.