Luksusowa limuzyna Beaty Kozidrak. Takim BMW jeździ znana piosenkarka

2021-09-02 12:29

Ten model samochodu od zawsze wywołuje zachwyt i pożądanie, a przy tym budzi duży respekt na drodze. BMW serii 7 jest flagową limuzyną niemieckiej marki, służącą przede wszystkim do przewozu VIP-ów. Takim ociekającym luksusem autem jeździ uwielbiana w Polsce piosenkarka Beata Kozidrak, która wiele razy została w nim ustrzelona przez paparazzi. Ten komfortowy i bezpieczny wóz jest przy okazji szybki i przyciąga spojrzenia.

Beata Kozidrak to ceniona i wielokrotnie nagradzana piosenkarka, która działa w branży od ponad 40 lat. Artystka będąca jedną z największych gwiazd polskiej sceny muzycznej, często jest wożona przez kierowców, ale nie oznacza to wcale, że sama nie jeździ. Beata Kozidrak również siada za kierownicę i zdecydowanie ma co prowadzić. Piosenkarkę nie raz widzieliśmy na zdjęciach w luksusowym BMW serii 7. Model ten zdecydowanie nie jest anonimowym pojazdem. To sporych rozmiarów limuzyna, w której przewożone osoby mogą poczuć się wyjątkowo. Ten świetnie wyposażony, elegancki sedan, występuje w dwóch długościach nadwozia i różnych wersjach napędowych.

Beata Kozidrak w luksusowym aucie jeździ po mieście

BMW serii 7 może mieć pod maską rzędowe szóstki, widlaste ósemki, hybrydy, a nawet jednostką V12. Egzemplarz, którym jeździ Beata Kozidrak, to auto w standardowej długości nadwozia. Mowa dokładnie o BMW 740d xDrive o kodzie wewnętrznym G11 sprzed liftingu. Odmiana ta była produkowana w latach 2015-2018. Później została zastąpiona wersją zmodernizowaną, charakteryzująca się potężnym grillem (ZOBACZ TUTAJ). Pod tym oznaczeniem kryje się zasilany olejem napędowym 6-cylindrowy silnik o pojemności 3-litrów. Moc jednostki wynosi 320 KM i 680 Nm. Napęd trafia na cztery koła poprzez 8-stopniową skrzynię automatyczną. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa zaledwie 5,2 s, a prędkość maksymalna jest ograniczona do 250 km/h

Ta mierząca 5 metrów długości limuzyna gwarantuje wygodę jazdy. Wnętrze BMW serii 7 jest wykończone materiałami wysokiej jakości, wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa jest bardzo bogate, a fotele i kanapa zwykle pokrywa przyjemna skórzana tapicerka. W Polsce za takie kilkuletnie auto sprzed liftingu, z mocnym silnikiem wysokoprężnym, trzeba zapłacić około 200 tys. zł.