W Lumma Design zaprojektowano na nowo pakiet zderzaków oraz progów do BMW X6 M (o nazwach kodowych F16 oraz F86). Nadkola wypełnione są przez 22-calowe felgi. Niewątpliwym plusem kreacji jest fakt, że wnętrze można pozostawić w seryjnym stanie.
Zobacz też: Brabus GLS 850 z gigantycznym momentem obrotowym!
Oczywiście jak to w przypadku tego typu projektów mamy do czynienia z włóknem węglowym. Wylądowało ono na charakterystycznym grillu, lusterkach, przednim splitterze jak i przy wykończeniach błotników.
Auto jest szersze o 40 milimetrów. O ile tylny dyfuzor i cztery rury wydechowe mogą robić wrażenie, warto zwrócić uwagę, że maska nie spełnia wymagań prawnych obowiązujących w Niemczech, przez co dostępna jest tylko w ofercie skierowanej na inne rynki.
Pod maską znajdziemy silnik V8 o pojemności 4.4 litra i mocy 750 koni mechanicznych (o 175 więcej niż w „serii”), generujący zawrotną wartość 980 niutonometrów momentu obrotowego. Lumma Design twierdzi, że auto jest w stanie przekroczyć barierę 300 kilometrów na godzinę.
Dla zainteresowanych warto zaznaczyć, że charakterystyczny lakier ukrywa się pod kodem RAL 1026.