Pracując w ciężkich warunkach trzeba pamiętać o odpowiednim sprzęcie i nie chodzi tylko o ubiór. Maciej Kot, który każdego dnia zmaga się z górzystymi terenami, do jazdy na co dzień wybrał porządnego i bezpiecznego SUV-a. Samochód, którym jeździ polski skoczek to nowe Subaru Forester e-Boxer z zelektryfikowaną jednostką i napędem na wszystkie koła.
Sprawdź: TEST Subaru Forester 2.0i 150 KM CVT AWD Platinum: japońska klasyka
Niezawodność i praktyczność to myśl przewodnia tego modelu, co oznacza, że świetnie się sprawdzi w roli auta rodzinnego. W poniedziałek 23 listopada Maciej Kot pochwalił się, że już niebawem zostanie ojcem.
GALERIA - Maciej Kot lubi dobre samochody
Subaru Forester e-Boxer 2020
Odświeżony Forester piątej generacji zadebiutował na polskim rynku w połowie 2019 roku. Japoński SUV występuje wyłącznie w jednej wersji silnikowej, w której za napęd odpowiada 2-litrowy motor typu boxer o mocy 150 KM, wspierany przez silnik elektryczny. W efekcie łączna moc całego układu napędowego wynosi 167 KM i 195 Nm. Benzynowa, 4-cylindrowa jednostka jest spięta z bezstopniową skrzynią Lineatronic, która przenosi całą moc na wszystkie cztery koła. Taki zestaw pozwala przyśpieszyć od 0 do 100 km/h w prawie 12 sekund, a prędkość maksymalna to 188 km/h.
Zobacz: Znamy polskie ceny Subaru Forester. W ofercie tylko jedna wersja silnikowa
Subaru Forester e-Boxer nie zwala z nóg swoimi osiągami, jednak nie to jest w tym modelu priorytetem. Podwyższony japończyk idealnie radzi sobie w górzystym terenie i nie zawodzi na śliskiej nawierzchni. Ponadto pierwsze skrzypce w tym modelu gra także praktyczność. Wnętrze jest naprawdę przestronne i oferuje wszystko, czego potrzeba do pokonywania długich tras. Pasażerom nie sposób narzekać na miejsce w kabinie, a bagażnik potrafi pomieścić naprawdę wiele. Przy rozłożonych siedzeniach kufer zmieści ponad 500 litrów bagażu, zaś po złożeniu tylnej kanapy nawet 1780 litrów.