Lata 2008-2013 były dla Mazdy Motor Polska okresem wzmożonego wysiłku. W tym czasie sprzedano 15 029 pojazdów oraz powstały 29 punkty dealerskie i 15 Autoryzowanych Stacji Obsługi - to o 18 salonów samochodowych więcej niż w pierwszym roku działalności.
A jak oceniają swój sukces pracownicy marki? "Przez 5 ostatnich lat intensywnie rozwijaliśmy naszą sieć sprzedaży, ale przede wszystkim budowaliśmy świadomość marki. Niewiele osób znało wcześniej nasze nowe modele i wiedziało, że wszystkie pochodzą z Japonii. Ogromnie cieszy nas dobre przyjęcie naszych produktów – ponad 15 tys. sprzedanych samochodów to wynik znacznie przewyższający pierwotne plany. Ogromnej motywacji dodaje sukces przełomowej technologii SKYACTIV oraz modeli CX-5 i Mazda6 – nie tylko handlowy, ale również wizerunkowy – te auta wygrywają testy porównawcze w mediach motoryzacyjnych i cieszą się wyjątkowym zainteresowaniem klientów. Nasze obecne działania mają na celu większą aktywność na rynkach lokalnych i ciągłe doskonalenie jakości obsługi. Na horyzoncie już niebawem pojawią się nowe modele Mazdy, co z pewnością pozwoli nam na umocnienie pozycji na polskim rynku". – podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający MMPOL.
>>> Mazda CX-5 2.0 SKYACTIV-G 4x4 - TEST nowoczesnego SUV-a od SuperAuto24.pl <<<
Największym wzięciem na rynku cieszyła się Mazda 6, a niedaleko za nią uplasowała się Mazda 3. Poniższa tabela przedstawia ilość sprzedanych aut w okresie od 01.06.2008 do 31.05.2013.
MODEL | SPRZEDAŻ |
Mazda 6 | 4904 |
Mazda 3 | 4225 |
Mazda 2 | 2145 |
Mazda CX-7 | 1391 |
Mazda CX-5 | 1249 |
Mazda 5 | 514 |
Mazda CX-9 | 309 |
Mazda MX-5 | 292 |
SUMA | 15 029 |