Pierwszy z nich ukrywa się pod nazwą Speedster Evolution. Inżynierom udało się odchudzić auto o 100 kilogramów, co jest ogromnym osiągnięciem, biorąc pod uwagę, że w wersji produkcyjnej Mazda waży około tony. Nie obyło się bez ekstremalnych rozwiązań w postaci zlikwidowania przedniej szyby. Minimalistyczny styl osiągnięto dzięki użyciu białego lakieru i czarnych dodatków.
Zobacz też: Mazda rozpoczyna produkcję odmiany MX-5 RF
Druga propozycja to MX-5 RF Kuro. „Kuro” to po japońsku węgiel – nie dziwi więc ciemny, szary lakier z matowym wykończeniem. Dodatkowo auto wyróżnia się 17-calowymi felgami firmy Rays. Nie zabrakło modyfikacji mechanicznych – zawieszenie to konstrukcja z wyścigowych modeli serii Global MX-5 Cup.
Mazda skupiła się na stylistyce, bowiem fani już dawno proponują rozmaite rozwiązania mechaniczne do tych roadsterów – od małego wzmocnienia silnika po zastąpienie go jednostką V8 (LS3) o mocy przekraczającej 500 koni mechanicznych.
Targi SEMA rozpoczną się 1 listopada.